G+

Jag sätter betyg G+ på min träning idag :P Sprang i 20 minuter men körde endast mage och midja när det kom till styrka. + kommer ifrån att jag sprang som tusan, hihi.

Nu blir det slö middag iform av lite tacos som blev över från gårdagens middag.

Jag har pengaångest, vilket jag inte alls borde ha! Så här mycket pengar jag tjänar idag har jag aldrig gjort men det leder ju också till att jag shoppar mycket mer. Och då menar jag MYCKET, jag har blivit som lillasyster. Eller inte riktigt, när jag blir det lägger jag in mig på rehab! Tänk på det sis ;) Men när jag tänker på alla "måsten" och viljor kommer ångesten. Helt onödigt, sluta med det Mills :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Att jag beställde runt 10 nya plagg från H&M igår var alltså inte bra..? =P

2010-03-24 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback