onsdag.

Ja, min partydröm har jag ju redan berättat om :) När jag sminkade min imorrse kom jag på att jag borde ha gått upp tidigare för att ta bussen eftersom vi ska på födelsedagsmiddag inne i stan. Började skynda mig för att hinna då jag fick sån hemsk magknip, hela magen skrynklade ihop sig. Så jag bestämde mig för att ta det lugnt och ta bilen. Får bli vatten till fondun, inte värre än det.

Längtar för övrigt jättemycket till kvällen. Har inte träffat Sanja och Moe sen innan jul. Och att gjöra något skoj mitt i veckan är ju bäst! Efter jobbet drar jag till Västermalms Gallerian för att glo lite tills Johan kommer. Sen blir det
fondue till 100% Funderar på att lyxa till det med choklad- eller ostfondue till efterrätt :)

Idag känner jag mig för övrigt mycket gladare och bubblar inte av irritation. Lovely!
Jag känner att våren är på väg, NU är det på riktigt. Det lovar jag. Jag blir tom glad när det ska regna för jag vet att snön kommer försvinna. Wiio!

Visserligen en sommarbild, men skitsamma :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback