torsdag.

Haha, i natt hade jag ytterligare en partypartydröm. Denna var på jobbet.. Jag tror att mitt undermedvetna försöker säga mig någonting :) Kanske att jag borde gå på den där Jets festen imorrn, men jag är så trött så jag vet faktiskt inte om jag orkar hoppa runt och dansa. Det jobbiga är att vi måste bestämma idag om vi sak gå för då måste vi sätta in pengar, får se hur det blir..

Tänk att det fanns en tid då trötthet was no option. Inte en chans att man stannade hemma, ut skulle man. Jäkla panschis Mills, ta dig samman! 

Idag blev jag väldigt glad när jag gick från tåget till jobbet. Eller stundtals. När jag kom till de plättar som var sopade och helt utan grus, snö och is. Det är vår det! Men satan vad det blåste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback