TGI FRIDAY!

It's amasing! Jag övertalade Johan att titta på New Moon igår, den var lika bra som på bio! Jag misstänker att Johan tyckte den var helt okej fast han inte vill erkänna det. Men det gör inget, jag fick mysa och titta på Edward! Kom inte i säng förns vid 12 tiden och då somnade jag nog på 1 minut.

Idag har jag bestämt att det ska vara en rolig dag på jobbet. Det börjar bra eftersom vi nu lyssnar på melodifestivalenskivan :) Och jag och Kristina läser felsms på internet. Folk är så pinsamma, haha.

Det blir nog ingen Jets fest för oss ikväll. Som jag sa igår känner jag mig för trött :( Är dock jättesugen att gå, skulle vara grymt att festa med fruarna igen! Men det blir troligtvis middag på Indiska med Stefan och Sandra efter jobbet och några Kobra, känns lagom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback