vad har jag i badkaret tro?

OM det skulle vara någon som vaknade denna morgon och tänkte "Undra vad som ligger i Camilla badkar?" så ska jag säga det till er. Där ligger en 60*30 cm stor vattenballong gjord av en kondom!!

Why?!

Jo, det ska jag säga er. Igår fick jag ett "året du fyller 23" brev. Där informerade dom om vart jag nu kan gå istället för UM. Med i brevet låg även en kondom. Johans första tanke var att göra en gigantisk vattenballong. Min första tanke var att prova att sätta på den. (Jag har aldrig satt på en kondom förrut) Sagt och gjort, vi båda fick som vi ville och nu ligger den gigantiska kondom vattenballongen i badkaret :) Johans projekt gick däremot bättre än mitt, svårt var det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback