11/5 tisdag.

Mills e sjukling, Johan är också sjukling :(

Pinade mig upp till jobbet igår, var där i 90 minuter och åkte sen hem. Såg på en film, sov några timmar, vaknade sen och mådde jättedåligt. Feber, frossa och bultande huvudvärk. Dumt att inte stanna hemma från första början. Knaprade alvedon resten av kvällen för att orka sitta upp och äta lite.

Idag är det lite bättre med känner mig fortfarande helt sänkt. Har suttit ute i solen lite, blir lite piggare i huvet av det.. Får se hur det blir imorrn, huvudsaken är att jag är pigg nog på fredag men det ska nog inte vara några problem.

Nu ska jag försöka få i mig lite yogurt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars Mills!



Hade faktiskt tänkt ringa dig idag och frågat om du levde, allt grundat på the low amount of blogginlägg :p



Krya på dig!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback