21/5 fredag.

Älskade fredag, lika varm som alla andra dagar!
Jag kommer nog aldrig tröttna på att påpeka det underbara sommarvädret vi har för tillfället. I vintras var det "jävla snö, kyla, is, inställda tåg osv..." Det blir man bara deppig av men av solen blir man lycklig :) Och ikväll ska vi grilla med Emma och Markus! Hela kylen luktade vitlök när jag öppnade den imorrse och sen hela köket, haha.

Imorrse när jag gick till bussen fick jag en skolavslutningskänsla. Redan varmt vid kl 7 med frisk morgondoft och men vet att om några timmar står solen högt och svetten kommer rinna. Som tur är hinner den inte rinna för mig eftersom jag bara hinner vara ute 40 minuter på lunchen. Dessa underbara 40 minuter.

Idag har jag mitt nya sommriga, rosa, pufflinne på mig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback