27/5 torsdag.

Morgon, morgon, morgonpasset i PPPPPP3333!

Ååå, jag vill gå hem nu! Jag vill på semester :) 
Slutar kl 4 idag, då ska jag på ett efterlängtat besök hos StockholmsStylisterna. Sen blir det hem och packa, städa, grilla med Emma och Markus (?) och kolla på den andra semifinalen i eurovision. Ikväll ska även lite mousserande förtäras ;) Mums!

Igår hade vi afterwork på Bishops. Superkul och trevligt! För mig och Johan lockade ölen mest så vi satt kvar till 23, då kände vi att det nog var dags att börja röra på sig. När vi skulle betala slog det oss att det är en VÄÄÄLDIGT dyr vara att dricka öl på Bishops! Så mycket jag betalade igår har jag inte gjort på en evighet på krogen. Jag menar, hur många sunkhak finns det inte här omkring där ölen inte kostar 63, inte så svårt att hitta.


Öl är gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback