9/5 söndag.

Och så har redan halva dagen gått åt att göra ingenting. Jag behövde verkligen en sån här helg, göra ingenting, mysa i soffan, äta gott och ta igen lite sömn.

Ni kan aldrig gissa vad som hänt. Jag trodde aldrig att detta skulle hända mig. Spelskada! Jag fick ju visserligen en spelskada av amerikansk fotboll, men det är ju en tuff sport ;) Nu har jag fått det av Nintendo DS! Jag håller kontrollen fel så jag har fått en blåsa i handen, buuuuu!

Nu kom Stefan och pojkarna ska kolla på fotboll. Då passar jag på att åka till gymmet en vända samt göra ett besök på Meddo och soola. Måste skaffa lite grundfärg som matchar nya bikinin. Underbart att träna en söndag, det är sällan man är pigg nog för att göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback