detektivarbete på G!

Jag och Emma är grymma detektiver ska ni veta! Vi är mitt uppe i årets fall och är på god väg att lösa det. Vi letar ledtrådar, drar paralleller och analyserar. Jag kan ju självklart inte avslöja fallets huvudpersoner men jag kan ju säga att vi försöker lista ut om en person är personen vi misstänker att han är :D

Här är Emmas senaste rapport till mig:

"Nya ledtrådar i xxx-fallet :p Efter min facebook undersökning fann jag att xxx och xxx känner xxx (har tyckt att jag känt igen henne), vilket ju tyder på att hon har anknytning till Väsby och skulle därmed kunna vara ihop med ovan nämnda xxx"
 

HAHA!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, käre watson! Vi borde bli privatdetektiver för skvallerpressen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback