En super Valborgshelg!

Söndag efter en väldigt bra Valborgshelg!

I fredags åkte vi till Märsta för grillning och party. Moe var tvungen att jobba och de andra fick ändrade planer så det var jag, Johan och Sanja som lekte :) Vi grillade massor med gott, blev utelåsta med all mat, kom tillslut in, åt, drack massor av vin & sangria, babblade och vid 23 tiden åkte vi ner till KC för lite rumpskak. Eller jag och Sanja rumpskakade, min älskling är omöjlig att få upp. Åkte tillbaka till dom och sov över.

Igår stannade vi i Märsta hela dagen och kvällen. Vi började med bakispizza i Vallsta och pga det dåliga vädret blev det en hel dag inomhus. Vi spelade "Are you smarter than i 5th grader" Och det kan jag ju säga på en gång att vi INTE var! Sen spelade vi TP, Family Feud, drack en box vin, såg på film och sista halvan av Körslaget. Efter det slängde vi oss på bussen, tåget och bussen hem. Tittade på film åt ost och la oss, har ingen aning.. Vinet slog till ordentligt där på hemvägen så resten av kvällen har jag lite dåligt minne från... Men vi hade iaf en supermysig och rolig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback