lite spontan hm shopping..

Igår gjorde jag något som jag inte borde/skulle/fick. Jag gick in på hm och det säger väl sig självt att jag inte gick därifrån tomhänt.. En jeanskjol, en tuptopp, två längre, lite finare vardagslinnen som man lätt kan pimpa lite till kvällen och en ljusrosa tunika/linne med massa silvriga pärlor på axlarna. Oops.

Hittade även tunikan jag velat ha i månader i rätt storlek. Jag provade den och skulle vilja ha ett skärp i midjan men kände att det kasnke skulle bli lite för mycket med alla pärlor och grejer.. Kollade nyss på hemsidan och hon hade skärp och det var inte alls förmycket. Dumma, vill ha den. Fanns bara en 34 så den lär väl inte finnas kvar imorgon. Jaja, det kanske är lika bra.

Jag sa inte till Johan att jag shoppat :P
Och han märkte inget trots att jag hade det nya linnet på mig..

Kommentarer
Postat av: Emma

You have to be sneaky Mills, sneeaaaky!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback