lunchdate!

Idag åt jag och Kristina lunch på ett ställe som heter Cliff. Deras bröd och fetaröra var to die fore, mums :) Däremot så beställde vi något som vi inte visste att vi beställde. Vi fick en jtteäcklig (enligt mig) fiskgryta. Men aiolin var supergod och räkorna. Om en halvtimme ska vi minsann dela på en biskvie!!

Jag försöker komma på något att göra på lördag. Det ända jag vet är att kl 10.00 ska vi kasta alla grenar och buskar i containen som kommer stå på torget. Sen ska vi fly hemmet eftersom det är städdag :P Så vad ska man göra då, när det kommer vara halvdant väder? Jag har iaf bestämt att vi ska göra glass på kvällen!

Lalalalalaaa, jag är mycket piggare nu och snoret är i stort sätt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback