Min första Sushi-middag = Succe!

Nu har jag en lugn och skön kväll för mig själv ute på vår mini uteplats :) Tog en tripp till Centrum och hittade allt jag skulle införskaffa. Inte så svårt när det bara var THE rockring och en ny mascara. Det svåra är väl att hålla sig borta från allt det andra. Blev bara två små nagellack, ett läppglans och en skittuff partyväska, det förtjänade jag. Eller nåt ;)

På vägen hem startade jag mitt sommarprojekt "lär mig äta sushi projektet" Har smakat två bitar förr från olika buffer och det kanske var just därför jag inte gillat det förr.. Dom här var skitgoda! Fatta, jag har redan lyckats med mitt projekt :D Det blev en lax, räka, tonfisk, svärdfisk och omelett.

Nu sitter jag ute och väntar på att diskmaskinen ska bli klar. Sen ska jag diska resten, sätta ihop och prova rockisen, duscha och mysa ner mig i soffan.



 
hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback