onödig stress när man är 22...

Ibland blir jag så onödigt stressad.. Jag är 22 år, jag har hur många år på mig som helst att göra det jag vill. Jag har gått världens bästa utbildning i två år och vet EXAKT vad jag vill göra, dvs vad jag vill jobba med. Och nu när jag inte gör det känner jag mig dålig. Jag känner mig dålig för att jag inte har lyckats. Vilket är väldigt dumt egentligen eftersom jag gick ut skolan för ett år sen. Det är ju ingenting. Skärpning Camilla!

Och dumma mig att känna så när jag trivs så fantastiskt bra på mitt nuvarande jobb. Jag är så grymt glad över min arbetsplats så det borde räcka! Måste man ha allt? Någon gång, kanske? 

Det värsta är att jag känner mig dålig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Chilla darling! Själv har man inte ens hunnit plugga klart ju :p Och jag är äldre än dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback