"pannkaka, pannkaka ge mig mera pannkaka..."

Gud, nu har vi moffat pannkakor. Det slog oss att man åt typ mer pannkakor när man var liten än vad man gör nu. Eller åtminstone lika många, inte fler trots att man är dubbelt så stor. 4 får jag i mig, sen skriker magen "INGA FLER" Gott är det iaf :)

Nu ska Johan ut och övningsköra. Jag stannar nog hemma och slöar, är en tröttis. Måste duscha och fixa naglarna och sen ska jag fortsätta med morgondagens efterrätt. Det kommer bli en sockerbomb till 1000 så ni vet Emma, hihi. 

Vill se någon bra film ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att jag har kommenterat alla dina inlägg idag :p



Anyhow! Jag vill också ha pannkakor! Men istället ser jag fram emot sockerbomben (: Det låter awesome! Och om ni inte har något att kolla på ikväll så är det ju Ryssland - Canada på sexan ;) Superspännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback