socker = fredagsfeeling?

Brrrrr, iskallt är det ute! Men jag var tvungen att tvinga mig ut och köpa något gottigt på PrisExtra. Köpte en varsin munk till mig och Jeanette och en liten chokladbit till mig. Jag var bara tvungen och så är det fredag. Och apropå det så har jag fortfarande ingen fredagsfeeling, så jag tänkte att "lite" socker kunde hjälpa. Om I-pod hade haft batteri så skulle jag ju lätt kunna komma i rätt mood med partymusik. Men icke, socker och en after work med sis och Mutti får det bli.

Pratade med Sten och dom ska komma förbi imorrn och mäta lite så vi vet allt som kommer behövas till vår lilla altal. Vad jag längtar, men den hinner nog inte bli klar innan vi åker. Och förresten så måste vi nog vänta till nästa lön, materialet kostar ju en del..

Snart ska jag på ett litet möte med min chef, spännande :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback