sommarens happening planeras!

Nu är det planering på HÖG nivå och ideérna är inte få ska jag säga er. Vad är det då som ska planeras? Jo, sommarens största happening såklart. Emmas födelsedag!!! Eller hur gumman ;) Oj, oj, oj, vad ska jag hitta på? Något roligt, galet, mysigt, spejsat, tråkigt kanske :P   

Var ute en sväng på lunchen, hade nämnligen hört ett rykte om att det var sommarvärme ute. Kanske var det det innan, men när jag gick ut matchade jag in det största molnet på himlen. Satt på min lilla lunchbänk i 10 minuter sen gick jag in igen. Ett besök hos solariet lockar väldigt mycket. Tror tom att jag har pengar kvar på kortet från förra säsongen :)  

Nu fortsatt planering!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Jag älskar när du planerar mina happenings in life :D Jag tycker att vi kör på något tråkigt i år :p Noooooot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback