tre veckor kvar :)

Oj, det var inte meningen... Klickade just hem två söta klänningar från Hm ;)
Hittade massor av söta klänningar men jag orkar inte vänta till juni/juli så jag tog bara de som finns på lagret. Tur är väl det att det bara var två, hihi. Just det! Jag skulle ju aldrig mer handla via deras hemsida, jag glömde..

Nu har jag iaf några svala klänningar och tunikor till Thailand! Vi åker ju redan om tre veckor så i helgen ska vi boka ett rum för första natten. Sen fixar i resten där nere, billigare så. Och så vill man ju spana lite på de olika ställena. Vi har bestämt att lyxa, vi ska bo bra och göra ton med utflykter! Jag kan inte riktigt fatta att det är så snart vi åker, tjoooohoooo!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback