17/5 måndag.

Efter en katastrofal natt med typ 10% sömn "vaknade" jag till strålande sol. Då blir Mills glad :)
Kjol och jeansjackan åkte på. Längtar ihjäl mig till lunchen, den ska såklart spenderas utomhus i värmen. Måste fylla på färgen i ansiktet, fick ju en bra grund i lördags. Nu är äntligen sommaren här! 

På tåget imorrse såg jag framsidan på Metro "Inbördeskrig nära" Självklart var det Bangkok det gällde och för första gången kännde jag mig stressad. Kommer vi komma iväg? Gick in på aftonbladet och läste att Lennart Linner som jobbar på svenska ambasaden i Bangkok säger att det fortfarande går bra att mellanlanda i Bangkok och att "i dagsläget är det ingen fara att vistas på öarna i södra Thailand." Så nu är jag lite lugnare igen.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback