ljusparty ikväll.

Trött, trött, gäsp, gäsp!
Gud så otrevlig jag måste se ut när jag sitter här i repan och försöker dölja mina gäspningar. Vilken tur att det inte är mycket kunder som kommer in :)

Satt ute på lunchen idag också. Dessvärre var det moln största delen av tiden men sååå varmt. Precis när jag skulle gå tillbaka till jobbet försvann alla moln. Gud är nog rädd att jag ska bränna mig :P

Ikväll blir det en snabb middag innan jag ska hem till Åsa på "ljusparty" Har varit på ett sånt förut och de har så himla mycket fina saker, men ack så dyrt.. Men det är alltid kul att hitta på något och vara social mitt i veckan! Hoppas Lotta kommer ihåg att ta med min kavaj som jag glömde där sist.

Förresten känner jag att reslutaten från vårens träning håller på att försvinna, lagom till beachen om EXAKT 11 DAGAR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback