18/5 tisdag.

Igår började vi som sagt med sommartid här på jobbet. Och tänka sig, jag fick börja med att gå kl 16 :) Jätteskönt! När klockan slog 18.10 (i vanliga fall kommer jag hem 17.55) hade jag hunnit diska, vika tvätt, damsugit, plockat massa OCH lagat mat. Snacka om effektivt! Visserligen åt vi soppa som tog 10 minuter med iaf. Senare på kvällen tog vi en timmes promenad och jag var helt lyrisk. Det var jätte varmt och så luktade det sommar och blommor. Fler kvällspromenader i värmen!

Inatt sov jag lite bättre än i söndags. Om jag vakna 3-5 gånger och kan somna om någorlunda fort räknar jag det till att sova bra :P Funderade på att cykla till tåget imorrse men hade ingen luft i däcken och man behöver en specialpump till ena däcket som jag inte har.. Ska försöka fixa det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback