19/5 onsdag.

Trots min stress och mina negativa tankar lyckades jag somna relativt fort igår, det gillas! Idag ska allt det bort för jag ska styra upp saker och ting. Jag ska köpa mig ett gigantiskt, fint block och skriva ner och rita alla ideer som min hjärna trycker ut :)

Idag är det onsdag, vad kan hända då tro? Jobb, och ganska så lugnt verkar det vara. Ikväll ska Johan träna U17 så jag ska nog ta en liten runda i Centrum och köpa lite bra att ha saker till Thailand och en RIKTIG rockring. Johans mamma har köpt en enorm med med massa tyngd, kändes på en gång i magen. Så nu känns min för fjuttig ;) Får se om jag även tar en runda på gymmet, jag älskar att vara där men det är svårt att ta sig dit...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback