"du måste klippa mustaschen"

Min syster är en petig syster :P

I lördags tog det 5 minuter sen sa hon "Vad har du på naglarna, det ser ut som tipex" Senare när vi solade sa hon att jag hade stora vader! OCH SEN, det värsta av allt! "Bli inte arg nu... Men du måste klippa mustaschen" VA?! På riktigt, klippa mustaschen? Hon sa att hon sa ju det för att vara snäll och att den syns i solen? Men det var ju inge konstigt med det, det gör ju hon.. Och Mutti hakade på att hon också gjorde det, har jag missat något? I söndags innan vi åkte hem tittade hon på mig och sa "Har du alltid tröjorna innanför jeansen?" Och alla som känner Ankan vet i vilket tonfall frågan löd :P 

Inte konstigt att man får ångest av att träffa syrran :P
Men jag älskar dig ändå lilla knasbollen :)


Kommentarer
Postat av: Annica

HAHA, nu skrattar jag högt! Du glömde revan i strumpbyxan och fläcken på klänningen ;). Men inget illa menat som sagt, du är jättefin som du är :).



Ful bild på mig.. Inte snällt =P

2010-05-24 @ 22:42:56
Postat av: Emma

Haha, och jag skrattade högt för mig själv på tunnelbanan igår :p Du är så gullig Annica! Inte konstigt att jag alltid har klädångest innan jag träffar dig :p

Postat av: mills

Och så glömde jag det pormaskliknande pricken på kinden :P

2010-05-25 @ 09:51:49
URL: http://mills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback