25/5 tisdag.

Trevlig start på dagen, hade ett mail från Emma som väntade i inkorgen :)
Vi ska leka ikväll, wiie va roligt. Tyvärr så händer ju inte det så ofta på vardagarna, min soulmate har ju rymt från Väsby. Vi ska iaf titta på eurovision semifinalen, det är viktigt för mig eftersom jag missar den stora finalen. Ska förbi Format och köpa lite gottis till oss, och så ska jag äta Sushi till middag :) På torsdag ska vi försöka få ihop ett litet störra schlagerparty eftersom det är då Sverige och Anna tävlar.

Igår blev det en sen tvättstuga. När jag gick ut för torkningen såg jag att torktumlaren var paj! Det är verkligen det värsta som kan hända när man bara vill bli klar på en gång. Som tur var var det inte så mycket tvätt så det mesta fick plats i torkskåpet, resten hänger i badrummet och kommer antagligen inte ha hunnit torka till när jag kommer hem ikväll.. Typiskt.

Ikväll måste jag också betala räkningar, ta en sväng med damsugaren och börja lägga fram lite packning..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback