3/5 måndag.

Måndag morgon och jag har kikel i hela kroppen. Inte för att jag är pigg utan för att jag börjar få panik av att sitta still hela dagarna och så fort jag sätter mig ner får jag ont och ilningar i ryggen :(

Sov jätteskumt inatt, massa skumma drömmar snurrade runt i huvet som inte mejkade någon sense alls. Vilket resluterade att jag vaknade stup i kvarten förvirrad och stressad.

Igår hände en jätteskum sak och jag har ett stakt behov av att ringa till Emma :P Ibland blir man bara så paff och tänker "VILKA är oddsen?!" Jag skrattar nästan för att de är små, typ obefintliga! Men en sak borde man ha lärt sig med åren, it's a small world och Väsby är ännu mindre. Man är aldrig säker, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback