5/5 onsdag.

Inatt lugnade äntligen min hjärna ner sig med dessa skumma drömmar jag haft på sistone. Däremot drömde jag att Veronica och Devin kom hem och Devin såg ut som en töntig norrman med rött hår. Haha, det stämmer ju inte alls! Sen hade jag en het dröm innan jag vaknade och förbannade att den inte var verklighet :P Vaknade också massa gånger av att jag höll på att frysa ihjäl, då kröp jag in under Johan täcke, där är det alltid varmt!

Dagen bjuder på 8 timmars arbete och efter det 3 timmars möte med Humagic. Tur att dom mötena är både roliga och intressanta, annars hade jag nog inte orkat. 

Mitt få bort förkylningsprojekt fungerade inte så bra igår. Kanske för att jag skippade kexen med ost och salami, men samvetet mår bra av det :) Men det har inte blivit värre, nässpray är bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback