vilken superdag!

Vilken fantastisk lördag vi hade, det går inte att beskriva. Sommar till 100%
Vi satt ett gäng nere vid Nyckelviken hela dagen och kvällen. Vi solade, grillade, fiskade, drack vin, sjöng och senare på kvällen gjorde killarna upp en stor brasa. Verkligen supermys :) Sen blev det fest, drinkar, Roxette och Markoolio några timmar. Sen gjorde vi något korkat.. Jag, Johan och Annica åkte hem till Mutti för att sova och vad gör vi? Vi sätter oss i köket och tar inte en nightcap utan flera! Jimmy kom också förbi på vägen hem från krogen. Jaja, vi hade väldigt kul iaf :) 

Igår var inte lika kul....
Fy, vad dåligt jag mådde! Men vi kämpade oss iväg till Max och åt bakisburgare med Emma och Markus. Sen åkte vi hem till dom, tittade på film och åt ost. Sen mådde jag bättre så jag kunde köra hem :) 

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, Jimmy var inte heller så glad över de där sista drinkarna dagen efter =P

2010-05-17 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback