1/11 måndag.

Äntligen så mår jag lite bättre!
Har mått jätteilla hela förmiddagen och velat kräkas bara jag tänkt på att äta mat. Fy satan, men fick i mig lite lunch så nu är det lite bättre. Jag drack för första gången Chi San imorrse, och den var så vidrig så jag funderar till och med på om den kan vara boven i dramat :P Så länge jag inte blir sjuk är jag faktiskt glad!

Jag har lite panik över att jag inte riktigt vet vad Johan ska få när han fyller år. Har väl en del ideer, men inga av dom känns speciellt roliga eller speciella.. Jag brukar ju vara trixig och har fixat album, resor, special beställda tröjor, smyckesinskriptioner, men nu tar det STOPP. En skiva liksom, kul, varsågod... 

Hoppas att denna dag tar slut snart så jag får speeda hem och lägga mig på soffan!

(om 9,5 dagar fyller jag år, det du Emma :P)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback