adventsmys!

Fy faan va kallt det är!

Första advent och adventspyntet är uppe. Ljusstakar, blommor, gardiner och ljus :) Det flummiga är att jag gjorde allt inatt! Kom hem kl 1 från Åsa och var hur pigg som helst så jag drag fram kartongen och ställde mig tom och strök gardinerna, haha! Måste däremot köpa lite mer blommor, så fint så!

Igår var jag, Åsa, Lotta och Emelie på Gurresta och spaade. Bastade IR bastu i tre timmar och fick massage, lovely! Efter det blev det middag och tjejsnack hemma hos Åsa. Gud vad jag måste unna mig massage oftare, min stenhårda rygg behöver verkligen det!

Nu myser jag ner mig i soffan i hopp om att få upp lite värme i kroppen. Om en timme ska vi hoppa in i bilen och åka till Emma och Markus för adventsmys och fika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback