en luck i planeringen?

Snart är det december och jag tror nog att denna månad kommer gå snabbast av alla på det här året! Redan på söndag är det första advent och helgerna är proppade av planer!

Torsdag: Fest med jobbet
Fredag: Adventspynta, baka något julegott?
Lördag: Årligt spa och drinkkväll med Lotta&Åsa
Söndag: Manikyr á la 3 timmar, adventsmys hos Emma&Markus

Fredag: Middag med jobbet
Lördag: REUNION MED SFG!!!
Söndag: Adventsmys hos mamma

Fredag-Söndag: Bo hos Emma :)

SEN har jag en helg innan jul då inget är planerat, tjoho!

Där mellan ska det hinnas köpa julklappar, jag ska till naprapaten, jag vill hinna tapetsera köket innan jul, vinotek & afternoon tea får nog vänta tills efter nyår.. Just det, jag ska hitta bli fit till nyår också :P

  Myser in mig i min megahalsduk jag fick av mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback