hypertanten städar.

Jag tror inte riktigt jag kan förklara hur trött jag var igår, i stort sätt det ända jag sa till mina kollegor var "hej" på morgonen, trevliga Mills :P Funderade på att kompa två timmar men höll ut till 5 och bara längtade hem till sängen. Men i vanlig ordning blir jag alltid jättepigg när jag kommer hem.

Vi handlade, rengjorde diskmaskinen (sånt måste man tydligen göra..) jag damsög, skurade, lagade mat, skrubbade rent badrummet. Ofta när jag börjar städa blir jag helt hyper och då slinker inget mellan fingrarna! När jag stått och vikt filtar och puffat kuddarna rätt i soffan i 10 minuter brukar Johan säga till :P

------------------------

Två element har vi köpt för att försöka få upp lite värme i lägenheten.
Resultat: Proppen gick..

Ikväll ska vi äntligen flytta bort gamla sängen som stått i vardagsrummet sen vi fick den nya!

Vi har fått in två fina ljusstakar på vårt rum på jobbet, julemys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback