I WANNA GO HOME!!

Fy faaaan, va jag är trööööttt!!
Vill bara hem och sova, sliten som ett as är jag och gissar att utseendet följer därefter. Var precis inne hos Magnus och sa att jag ALDRIG mer ska festa mitt i veckan! Mår inte speciellt dåligt, är bara så trött!

Men det var en väldigt rolig kväll igår! Det minglades runt, dansades och dracks vin :) Strax innan 12 (??) så tog Mutti och jag en taxi hem till Sjöstan. Satt uppe ett bra tag i köket och pratade och sen kröp jag ner i systers säng. Imorrse vaknade jag i panik men lugnade mig relativt fort när jag insåg att Annica inte ändrat sin klocka från sommartid..

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle slänga upp adventsljusstakarna och julgardinerna. Men det får tas imorgon, ikväll ska jag bara ligga på soffan och somna i Johans knä :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback