påbackad på advent :(

Tidigare idag var jag i Centrum för att fixa mina naglar. Blev superbra och dom ser mycket längre ut trots att det bara är mina egna! Men ska de vara så här tjocka? Jag har aldrig gjort det förr så jag har ingen aning..

Iaf... På Centrum parkeringen var det 100% kaos. Bilar överallt och inte en enda ledig parkering. 15 minuter fick jag snurra runt, runt innan jag hittade en längst upp där man måste betala.. Efter att ha stått och köat ett tag på parkeringen ser jag hur backljusen bilen framför mig slås på och bilen flyger bakåt! Jag får panik och hinner knappt reagera innan bilen dunkar in i mig. Ännu mer panik och jag är verkligen millimeter från att börja gråta och få ett ordentligt sammanbrott. Vi stannar, tittar på bilen men ser ingenting, jättekonstigt med tanke på hur hårt han dunka in i mig. Blev lite skrapmärken framtill och jag vet inte alls hur man ska göra om något sånt händer!

Tror ni försäkringsbolagen har öppet en söndag..? NEJ! Så jag vet inte, jag får väl ringa till dom imorrn och fråga hur jag ska göra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Båda inblandade parter fyller i försäkringspapper på plats (med alla kontaktuppgifter samt händelseförlopp) som man skickar till sina försäkringsbolag. Inte så svårt direkt... Dessa papper ska man alltid ha liggandes i handskfacket om sådant här händer.

2010-11-28 @ 16:59:12
Postat av: liumingzhu

Båda inblandade parter fyller i försäkringspapper på plats (med alla kontaktuppgifter samt händelseförlopp) som man skickar till sina försäkringsbolag. Inte så svårt direkt... Dessa papper ska man alltid ha liggandes i handskfacket om sådant här händer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback