taggar för torsdagspartyt!

Har suttit på kurs hela dagen, eller mellan 9 och 16 så egentligen var det ju en kortare dag än i vanliga fall :) Nu är jag åter på jobbet och inväntar kvällsmötet som kör igång om en halvtimme. Dvs, det blir en sen hemkomst, speciellt eftersom jag är grymt sugen på att dra till gymmet också!

Imorgon och på fredag fortsätter kursandet!

Imorgon är det även dags för jobbparty!! Och ett stort sådant, 1000 pers, lilla jag kommer ju att försvinna i vimlet. Kanske hamnar på scen med Jill Jonsson :P Måste komma på en partyoutfit! Vill ha min lila klänning med silverglitter på sidorna men då kan jag ju inte ha guld skorna jag planerat.. Det är nämnligen Studio 99 á la Studio 54 tema.. Det är bara jag och Rasmus får vår underbara grupp som ska gå så vi får väl slå klackarna i taket för allihopa!


Partytime!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback