julmys varje dag tack :)

Dessa måndagar, varför ska de alltid vara kaosiga?

Tänk att ha en lugn, härlig måndag då allt bara flyter på! Men icke, alla är sjuka och jag får ingenting gjort. Har iaf gjort en anmälan till försäkringsbolaget, det gick jättebra att göra en i efterhand som tur var! Så nu är det bara att vänta och se vad som händer..

Nu lyssnar vi på julmusik i finaste växelen. Så jag ska försöka lugna ner mig och komma i rätt stämning för denna julförberedande period. Smakade Blossas årsglögg igår när vi kom hem från Emma. Den var helt ok men smakade lite lite tycker jag. Får köpa en vanlig Duvenkroks också :) Ikväll hade vi pepparkakshusbakning på schemat men det sköts bort av tvätt och räkningar.. En annan kväll får det bli! Jag vill julmysa varje kväll fram till jul!

Mer blommor och glödlampor till alla ljusstakar ska jag införskaffa idag! Och så ska jag besöka pappa som kommit hem från Brazil! Måste bränna lite julskivor ;) Haha, verkar som Johan får tvätta själv...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också julmysa varje dag! Jag tror till och med att jag ska tvinga i mig lite saffransglögg och hoppas på att få ännu mera julstämning på så vis :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback