glasögon till kalaspris :)

Det blev ett lite längre besök hos pappa igår så mycket riktigt fick Johan tvätta själv :) Jag var bara med och hämtade och vek allt, helt lagom tycker jag!

Innan mitt besök hos pappa var jag ner till centrum (utan att bli påbackad) och beställde mina glasögon. 725 kr kampanjrabatt på bågarna, 500 kr av bågarna betalas av jobbet samt glasen så då blir det bara 700 kr för mig att betala! GRYMT!! Köpte mer blommor också så nu står det julstjärnor, hyasinter och amaryllis överallt, på varenda bord, hylla och bänk.

Men vet ni en sak som är heelt omöjligt att få tag på?! Glödlampor, 15 samt 25 W, liten sockel. Har varit inne i tre affärer men det är helt lensat! Så vår stjärna i köket förblir släckt :( Men när jag kom hem igår hade Johan fixat! I höstas köpte jag två lyktor att ha ute på Brynolf som han hade satt in ljus i, lös jättefint så det kompleterar lite.

Ikväll blir det squash med älsklingen!! Var några veckor sen nu så det ska bli riktigt kul, kanske kör en vända på gymmet också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback