1 oktober!

Äntligen fredag! Och första oktober?!

Igår hoppade jag i säng ett tag innan Johan, när jag sen låg och halvsov kom han in och sa "Vet du en sak?" jag trodde han sa "Vad är det för dag?" Så jag svarade helt enkelt "Det är fredag, eller nej, torsdag. Torsdag är det, imorrn är det nog fredag" Med andra ord kan man säga att jag längtat!

Och i och med fredag blir det nog ganska lugnt på jobbet :) Jag vill ha fredagsflum á la SFG, var så himla bäst. Fika, film, Def och helt enkelt flum till 1000!

Ikväll blir det tacomiddag och mys hemma. Skulle ha ätit det uppe på landet så nu har vi ju taggat för det! Får se om vi lyckas lura hem någon på lite middag och spel, skulle vara väldans trevligt tycker jag. Imorrn blir det Cosmonova, Naturhistoriska och middag inne i stan! Man måste vara lite kulturell ibland och gå på museum..

Merry friday everyhopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback