13/10 onsdag.

Det är verkligen bara onsdag idag, my gaaaad, en evighet kvar av veckan ju! Men jag säger som en av våra säljare sa "Efter 12 får man fira för då är man närmare fredag än måndag!" Jag är helt slut den här veckan, jag sover ingenting som leder till världens huvudvärk varje morgon och så är jag brutalt pmsig. Och när jag är så trött hela tiden orkar jag inte träna och då får jag dåligt samvete. Orkar inte ens tänka på att sätta på datorn när jag kommer hem på kvällarna..

Men igår squashade vi igen. Gick bättre igår än sist, misstänker att vi hade en svårare boll förra gången :P Och jag har äntligen hittat någonting som jag inte vill fuska i, haha. Johan försöker vara lite snäll ibland och tänja lite på mina regler, NEJ! Här ska det vara rättvist, jag är ju inte bra på riktigt bara för att jag får "snällpoäng" Hör du det Emma, no fusk!

Nu ska jag försöka få lite liv i hjärnan så jag orkar sätta igång med lite fakturor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback