14/10 torsdag.

Klockan är redan tvååååå!! Dagen har gått tokfort, haft massor att göra. Och har massa kvar att göra, det gillar vi. Speciellt när det är saker det inte är panik med :) På tal om panik så måste jag nog skaffa mig lite tålamod om jag ska klara av det här jobbet. Speciellt när jag ska "laga" en telefon som inte ens vill slå igång, ville kasta ut skiten genom fönstret men bestämde mig tillslut för att skicka den på service istället. Lite bättre kasnke ;)

Igår var jag hemma hos Sus och blev klippt. Blev superbra och hon gav mig helt nya visioner när det gäller mitt hår, pepppepp, skitbra kommer det bli. Men det är ett tag tills dess, hår ska växa, hår ska klippas och hår ska växa igen.. Just nu är jag bara glad över att slippa alla hemska toppar!

Ikväll är det pubbkväll på jobbet, tjoho!!! Vi ska till hotell Nortull och fira hur jäkla bra det går för företaget, jag ska moffa massa mat och dricka viiiiin. Jag känner att jag behöver det, eller? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback