22/10 - FREDAG!!

Har haft så mycket att göra idag så jag har inte ens hunnit kommentera att det faktiskt är snö på marken! Nu äntligen strök jag sista saken på dagens att göra lista. Kanske ska smyga hem lite tidigare?

Imorrse när jag gick upp gick som vanligt till badrummet halvdöd, fixade och trixade där inne i 30 minuter, gick sedan ut i köket och tittade ut. CHOCK!!! Vart fan kom snön ifrån, trodde på riktigt att jag såg fel först, att det bara var ett konstigt sken från gatlyktan.. Men nej. "Det är fucking, jävla jättemycket snö ute" var mitt utbrott! Sen snöade det bannemig hela vägen till jobbet och ett bra tag efter det.

När jag och Kristina var ute på lunchen var det däremot finfint väder ute. Och vi gjorde årets första snöbollar och hade krig. Dvs vi stod mittemot varandra, armarna upp i luften och kastade. Lagom snöbollskrig det :P

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer förrutom att jag ska dricka en flaska rödvin :P Det har jag nämnligen varit sugen på heeeela långa veckan! Och helgerna på sista tiden har varit på tok för lugna, min kropp mår inte bra av det. Eller kanske mitt psyke, haha.

MERRY FRIDAY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback