25/10 måndag.

Måndag, och dagen har gått riktigt fort, det gillas :)
Men efter en ganska så trist helg så längtade jag faktiskt till idag och det hör inte till vanligheterna vill jag lova!

I fredags åkte jag hem till pappa, låg på soffan hela kvällen, moffade och tittade på Idol, Johan hade nämnligen öl och playstationkväll hemma som jag helst ville slippa! Lördagen började återigen med spelande för Johan och Jocke så jag åkte till centrum och köpte två par skor. SÅ har man roligt, kan dom inte förstå det :) Senare på eftermiddagen och under kvällen lånade vi pappas hus igen. Vi bastade, drack öl och spelade massa biljard. Undra vem som vann, det komemr jag faktiskt inte ihåg, men troligtvis moi.. Det enda vettiga som skedde igår var att vi böt till vinterdäck på bilen och tittade på film.

Men nu är de kommande helgerna planerade med fester och andra skojsigheter, jag längtar redan till allt!
  
JUST DET!!
Löning idag :D Den här månaden ska jag öka på mitt sparkonto en massa och inte shoppa upp alla pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback