26/10 tisdag.

En betydligt piggare morgon idag, men kall kall kall! Önskar att jag satt på mig raggisarna och kanske rent utav en overall :P Måste ta mig iväg på världens mest komplicerade mission i helgen, att köpa en mössa! Jag kan prova 1000 mössor utan att någon duger, jag tror att man måste ha långt hår för att se normal ut i mössa..

Så: mössa, halsduk och vantar är månadens MÅSTE!

Precis som jag trodde "hann" jag inte med allt på gårdagens att göra lista. Jag gjorde inpackning på håret, fixade naglarna och strök två skjortor och tyvärr måste jag ge migsjälv underkänt, shit va svårt det är! Men, men den ljusblå fick åka på idag iaf.. Spanade även på den guldiga klänningen om man skulle kunna göra något roligt med den. Ger nog upp på en gång, hade den på nyår 06-07 så jag måste typ gå ner 5 kg och hugga av höfterna för att kunna ha den igen :P Jag som hade en sån fin outfit vision..

Time to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback