27/10 onsdag.

Snart kommer jag på riktigt få upp en borr genom golvet. Har väntat på det en vecka nu och snart är det nog dags... Dom håller nämnligen på att renovera våningen under och dom borrar precis under min rumpa så hela rummet ekar och skakar, huvudväääärk!!

Igår hade jag en grymt pass på gymmet. Och shit va jag sprang! Förr joggade jag men nu SPRINGER jag påriktigt och snabbare än någonsin. I love it! Sen fick överkroppen ta i ordentligt och magen, midjan känns precis som de ska idag :) Zumba imorrn!

Idag blir det en lång dag. Först kör vi på som vanligt till 5, sen är det möte till kanske halv 7 och sen ska vi uppdatera växeln samt test ringa en massor. Blir till att stupa i säng när jag kommer hem sent, sent ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback