4/10 måndag.

Måndag.
Äntligen lite lugn...

Var på mitt livs sista besök på UM imorrse för att hämta ut p-piller recept. Hon sa att jag hade lågt blodtryck, det har jag aldig haft förr, vad innebär det tro? Kom iaf 90 minuter senare till jobbet och helt plötsligt blev det hur mycket som helst att göra. Men det är här min kunskap för att göra listor kommer till användning :) Skriv upp allt, bocka av. Inse att man inte kan göra allt på en gång, vissa saker kasnke måste vänta tills imorgon. Nu har jag iaf fått hela listan klar och jag kan andas ut :) 

Johan ringde för ett litet tag sen och sa att han lyckats få hjälp med sängen!!! Så när jag kommer hem om 2 timmar ska vi montera ihop världens bästaste, finaste och skönaste säng! Som jag längtat :) 

Igår fick jag en present av min love! Förra året fick jag världens finaste örhängen av honom som jag nu lyckats tappa bort ena. Blev jätteledsen så han tog det jag hade kvar och gjorde en berlock av det och så har han köpt en jättefin guldkedja till :) <3  

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag fick ett par örhängen av Jimmy i lördags, tänk så vilka snälla ppjkar vi har! :)

2010-10-04 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback