massa, massa vitaminer!

Jag skulle ju inte shoppa något den här månan men det blev visst lite bra att ha saker. Dock ingenting i klädväg, det är huvudsaken!

Jag har köpt massa vitaminer så jag håller mig frisk och kry hela vintern och så har jag köpt Chi San som jag tänkte prova mot trötthet. Men det stod att ena biverkningen var sömnsvårigheter! Det är ju pga mina sömnsvårigheter idag som jag är trött och vill bli pigg, känns som en stor ond cirkel.. Men jag provar att ta på morgonen, då borde jag väl ändå kunna somna på kvällen..

Gick till PrisExtra på lunchen för att köpa någonting mjukt så läpparna blir pussvänliga :) När jag väl var där kom jag på att jag behöver en bakform för att kunna baka till min birthday om 2 veckor. Såg en brödkorg och kom på att en sån behöver vi! Och så blev det en ny grythandske&grytlapp. Viktiga, viktiga saker :P

Så går det..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag KRÄVER tårta på din födelsedag! Även om ni bara vill gå ut :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback