Naturhistoriska & Cosmonova

Helgen har varit väldigt lugn och skön :)
Fredagskvällen innehöll kort och gott tacos till middag, två avsnitt av True Blood och sen insomning på soffan innan kl 23. Tror det var precis vad vi båda behövde efter veckan som varit.. 

Detta ledde till att vi båda vaknade helt utvilade kl 10 på lördagen då jag slängde på mig träningskläderna och drog ner till gymmet. Känns som att man måste passa på de helgmornar man faktiskt är pigg :) Senare på dagen åkte vi till Naturhistoriska museet. (Jag kännde att jag ville göra något annorlunda) Så vi gick omkring där bland dinosaurier, växter, uppstoppade djur och lekte med de olika tävlingarna som fanns lite här och där. Gick även på cosmonova, Dinosaurier 3D, som tyvärr var en liten besvikelse.. På kvällen åt vi en fantastisk tapasmiddag på söder. Blev, räkor, musslor och fläskfile m. aioli för min del och Sangriiiiiia :) En väntöl på södra station och tog vi oss hem då jag tyvärr segade ihop totalt. Men förrutom det hade vi en hur mysig dag som helst jag och min älskling!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback