se solen, åå nu stiger soolen ...??

Soltider för Stockholm, Idag

Uppgång Nedgång
Soluppgång kl.07:15
16 minuter senare än förra veckan
Solens upp och nedgång Solnedgång kl.17:52
20 minuter tidigare än förra veckan

Så här ser det ut på SMHI idag. Det betyder att solen går upp samtidigt som jag åker till jobbet och går ner 10 minuter innan jag kommer hem. Inne mycket sol för mig att hänga i julgran :( Och om några veckor är det slut med sommartid, ännu mörkare. Jag behöver sol för att överleva! Undra om jag ska ta en tur till solariet idag :) Mina armar börjar se grå ut, behöver fylla på med lite färg. Det som är så synd är att man måste ju sola ganska mycket och ofta om någon färg ska stanna kvar på kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback