19/10 tisdag.

En gladare tisdag idag, no more gnäll från mig. Det ska mina 8 läsare minsann slippa, haha. Känns som att jag behöver komma på något nytt om jag ska kunna börja tjäna pengar på det här :P Johans "vi ska bli rika och vinna drömvinsten" plan verkar inte gå så jäkla bra så jag får väl dra mitt strå till stacken.. Skriva dumma saker om folk verkar vara poppis, men jag tror jag skippar det, snäll ska man vara :)

Idag är en dag i växeln, hur kan ALLA vara sjuka samtidigt?! Men så är det väl alltid på hösten, än så länge har iaf jag klarat mig. Inte ens lite snuvig är jag :)

Igår var jag ute och åt tapas med mamma och sis. Shit, va jag åt! Det var fläskfile, gambas, qasidillas, potatis, aioli, mozzarella sticks, vitlöksbröd! Och Sangria till såklart :) Hade ont i magen hela vägen hem och slängde mig i säng så fort jag kom in innanför dörren!  

Nu ska jag gå och leka telefonifipplare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback