10/9 fredag!!!

Kan det inte bara bli eftermiddag på en gång?! Jag läääängtar ju! Slutar kl 4 och då stannar jag kvar på jobbet ett tag och gör mig partysnygg. Sen möter jag upp Emma och Markus på söder för att äta middag och afterworka lite innan vi tar oss till Grönan för att se på Hoffmaestro, tjoho! Efter det kommer Johan också in till stan så satsar vi äntligen på en ordentlig utgång! Kommer inte ihåg när vi hade en sån sist, därav taggandet :) Jag vill ha en utekväll som när man var 18, när allt bara var bäst, haha.

Ja, men om man skulle ta och jobba några timmar innan det roliga då :P 

Hade förresten en väldans trevlig afterwork igår på Bishops. Ribs, öl, vin och skratt till tårarna spruta, lovely! Tjugo över tio hoppade jag på tåget hem så kom Johan och hämtade mig vid Rotebro. Haha, och han hade rattmuffen på som jag köpte åt honom som grattis till körkortet present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback